به خدمات سئو و بهینه سازی آکادمی خوش آمدین 

سئو یا بهینه سازی وب سایت به این معنی است که وب سایت ما در نتایج یک کلمه کلیدی مشخص در بین رقبای خود در چند لینک اول گوگل قرار بگیره و در این صورت سایت ما برای اون کلمه کلیدی سئو و بهینه شده است . 

در این مطلب می خواهیم در این مورد صحبت کنیم که چرا باید یک وب سایت رو سئو کنیم ، سئو و بهینه سازی به چند بخش تقسیم می شود و در انتها ببینیم بر اساس چه فاکتورهایی بایستی یک شخص یا مجموعه را برای بهینه سازی وب سایتمون انتخاب کنیم .

سئو و بهینه سازی وب سایت به فرآیندی گفته می‌شود که صفحات یک وب سایت برای موتورهای جستجو و در نتیجه به بهترین خروجی برای کاربران حاضل خواهد شد . اکثر کاربران برای رفع نیازهای خود، بارها به موتور جستجوی گوگل مراجعه و به دنبال پاسخ خود در سایت های پیشنهاد دهنده شده توسط گوگل خواهند بود ، پس بهترین راه کار وجود محتوای جذاب و کار راه بنداز برای کاربران خواهد بود.  با این تفاسیر بهترین راه دعوت کاربران به صفحات سایت، این است که سایت خود را تا گوگل در صفحه نتایج کاربران، رتبه بهتری به ما اختصاص دهد.

مراحل سئو و بهینه سازی وب سایت

  • 1. بررسی و آنالیز سایت

    وضعیت فعلی وب سایت مشاهده بیشتر

    برای شروع چیدمان یک استراتژی سئو برای وب سایت بایستی ابتدا وب سایت در وضعیت فعلی بررسی شود تا ایرادات وب سایت و همچنین نیاز مندی ها در آن ایجاد شود تا بتوان یک هدفمندی مشخصی را برای سایت ایجاد کرد . 

  • 2. تدوین استراتژی سئو

    مهم ترین مرحله سئو مشاهده بیشتر

    در این مرحله بایستی مشخص گردد که قراره سایت با چه برنامه ریزی در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت بهترین نتیجه را در خروجی از خود به جای بگذارد . در واقع این مرحله مشخص می کند که مجموعه برای وب سایت خود نیاز به چه کارهایی دارد و انتظارات آن به چه صورت برآورده خواهد شد .

  • 3. مشاوره سئو

    قبل از شروع همکاری با ما مشاهده بیشتر

    در آکادمی رسالت بر روی روشنگری است ، ما همیشه گفتیم که هدف ما از ابتدا این بوده که کارفرمای پروژه به عنوان یک دوست و همراه ما به طور کامل متوجه اتفاقات روی وب سایت خود بشود حتی ممکن است سایتی نیاز به برون سپاری برای سئو نداشته باشد که ما بعد از تدوین استراتژی برای مجموعه آن را روشن خواهیم کرد.

  • 4. شروع همکاری با آکادمی

    از اینکه ما را انتخاب کردین خوشحالیم مشاهده بیشتر

    در این مرحله که شما با خیال راحت کنار ما خواهید بود ، چون در 3 مرحله گذشته همه موارد را برای شما آشکار کردیم تا بهترین تصمیم و اتفاق برای شما بیفتد . همکاری با آکادمی به صورت مرحله به مرحله انجام می شود و گزارش دهی ها ، نحوه پیاده سازی کار به صورت کاملا مشخص برای شما شفاف خواهد شد . 

  • 5. آموزش

    بعد از همکاری هم کنارتونیم مشاهده بیشتر

    انعطاف کاری که در مجموعه آکادمی هست اینه که ما همزمان با شروع فرآیند سئو و بهینه سازی در مجموعه شما ، به تیم شما آموزش می دهیم که چطور می توانید خودتون از مرحله ای به بعد سئو وب سایت خود را دست بگیرید و کار ما را شما ادامه دهید ! 

    چگونه ؟! 

    با ما در ارتباط باشید