به خدمات طراحی وب سایت آکادمی خوش آمدین 

مراحل همکاری و مشاوره با تیم آکادمی امیدوار رو در این بخش باهمدیگه بررسی می کنیم و بهتره که قبل از تصمیم گیری این چند نکته رو در نظر بگیرید و بعد فرآیند طراحی وب سایت را آغاز نمایید . 

با هم بررسی کنیم

 

مراحل طراحی وب سایت وردپرس

  • 1. بررسی و آنالیز کسب و کار

    بررسی بریف کسب و کارشما مشاهده بیشتر

    برای شروع طراحی یک وب سایت مهم ترین نکته ، جمع آوری اطلاعات از کسب و کار شماست . به همین منظور فایل بریف کسب و کار شما به شدت به روند اجرایی پروژه کمک خواهد کرد تا بتوانیم یک طراحی فوق العاده را تجربه کنیم . در مورد فایل بریف حتما از بخش آکامدیا بخوانید 

  • 2. تدوین اولیه پیاده سازی

    انتخاب قالب ظاهری مشاهده بیشتر

    در این مرحله بایستی بعد از بدست آمدن اطلاعات مورد نیاز از بریف کسب و کار شما ، به بررسی قالب ها و ظاهر مورد نظر شما و مطابق با کسب و کار شما بپردازیم . نکات مهمی که بایستی رعایت شود در ابتدا ، سلیقه شما ممکن از تا حدودی در این مرحله تاثیر گذار نباشد ، چون ما بایستی حتما نکات فنی یک قالب را هم در نظر بگیریم تا بهترین خروجی برای شما حاصل شود .

  • 3. مشاوره سئو

    قبل از شروع همکاری با ما مشاهده بیشتر

    در آکادمی رسالت بر روی روشنگری است ، ما همیشه گفتیم که هدف ما از ابتدا این بوده که کارفرمای پروژه به عنوان یک دوست و همراه ما به طور کامل متوجه اتفاقات روی وب سایت خود بشود حتی ممکن است سایتی نیاز به برون سپاری برای سئو نداشته باشد که ما بعد از تدوین استراتژی برای مجموعه آن را روشن خواهیم کرد.

  • 4. شروع همکاری با آکادمی

    از اینکه ما را انتخاب کردین خوشحالیم مشاهده بیشتر

    در این مرحله که شما با خیال راحت کنار ما خواهید بود ، چون در 3 مرحله گذشته همه موارد را برای شما آشکار کردیم تا بهترین تصمیم و اتفاق برای شما بیفتد . همکاری با آکادمی به صورت مرحله به مرحله انجام می شود و گزارش دهی ها ، نحوه پیاده سازی کار به صورت کاملا مشخص برای شما شفاف خواهد شد . 

  • 5. آموزش

    بعد از همکاری هم کنارتونیم مشاهده بیشتر

    انعطاف کاری که در مجموعه آکادمی هست اینه که ما همزمان با شروع فرآیند سئو و بهینه سازی در مجموعه شما ، به تیم شما آموزش می دهیم که چطور می توانید خودتون از مرحله ای به بعد سئو وب سایت خود را دست بگیرید و کار ما را شما ادامه دهید ! 

    چگونه ؟! 

    با ما در ارتباط باشید 

نمونه وب سایت های طراحی شده توسط تیم آکادمی